Тема: навчати учнів чемного й шанобливого ставлення до вчителів, які навчали їх протягом всіх років, до школи, яка зростила їх, до батьків, рідної домівки; формувати почуття обов’язку перед батьками, вміння висловлювати щирі почуття до рідних; сприяти розширенню духовного світу учнів; виховувати в дітях любов до найближчих людей – матері й батька.
Форма проведення: родинне свято
Оформлення класної кімнати: фотоколаж, побажання, вислови видатних людей про смисл життя, вишиті рушники, хліб – сіль, колоски жита, гілочка калини
Перебіг уроку
Звучить пісня «Родина» (слова В. Крищенка, музика О.Злотника)
Класний керівник.
Родина, дорога родина!
Що може бути краще в світі цім?
Чим більше дорожить людина
За батьківський і материнський дім?
Що може бути кращим за вечерю в домі
За батьківським міцним столом,
Де в шумнім гомоні і в кожнім слові
Все сповнене любов’ю, та не злом?
Де можна більше зачерпнуть любові?
Де взяти більше доброти?
Як в материнськім ніжнім слові,
Як з батька щедрої руки.
Сьогодні ми зібралися у цьому затишному кабінеті на останній урок , урок зрілості наших випускників.
Так, так, я не помилилася – саме родина. Тому що всі ми, присутні в цьому кабінеті, - одна велика родина: і батьки, і діти, і вчителі. Ми родина з того самого дня, як пролунав для ваших дітей, а наших вихованців, перший дзвінок, з того часу, як ви вперше переступили поріг, шкільний поріг. Пригадайте, шановні батьки, як ви з боязню передали своїх дітей до рук першої вчительки. Йшли роки. Ви, дорогі випускники, росли, мужніли, вчились, веселились, переходили з однієї сходинки на іншу. І ось настав час, коли ви дійшли до фінішу, ступили на останню шкільну сходинку, якої можна сягнути завдяки терпінню, настирливості, мріючи про велике майбутнє. Кожна людина на Землі вважає невід’ємною частиною життя роки, які проводить у стінах школи. Спогади колись і вас будуть повертати до рідної школи.
Які ж сходинки ви вже пройшли? |