Ігор Калинець. "Хлопчик-Фігурка, який задоволений сам собою"
Мета: ознайомити з твором Ігоря Калинця «Хлопчик-Фігурка, який задоволений сам собою»; допомогти учням глибоко усвідомити зміст, красу, привабливість, художню досконалість твору; розвивати творчі здібності, образне мислення, фантазію, уяву, вміння характеризувати образи на основі поведінки та вчинків героїв;виховувати естетичні смаки, позитивні погляди на світ і своє місце в ньому.
Хід уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Актуалізація опорних знань
Учні напам′ять декламують вірш «Писанки».
Автори найкращих ілюстрацій коментують свої роботи.
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку
1. Слово вчителя.
- Давайте пригадаємо, хто з персонажів згаданий в останніх рядках поезії «Дим», яку ми прочитали на останньому уроці. (Хлопчик-фігурка).
- А чи хотіли б ви дізнатися про нього більше? Тоді розгорнемо підручника і поринемо у світ казкового оповідання Ігоря Калинця «Хлопчик-Фігурка, який задоволений сам собою».
2. Вивчення епіграфа й запис у зошити.
Але правди в брехні не розміщуй,
Не ганьби все підряд без пуття,
Бо на світі той наймудріший,
Хто найбільше любить життя.
В. Симоненко
ІV. Оповідання «Хлопчик-Фігурка, який задоволений сам собою» |