Зміст
І. ВСТУП……………………………………………………………..… 3
ІІ. ВИХОВАННЯ ДОБРОДІЙНОСТІ В КОНТЕКСТІ
ОНОВЛЕНИХ МЕТОДОЛОГІЧНИХ ПІДХОДІВ……………………4
ДЕФІНІТИВНИЙ АНАЛІЗ КЛЮЧОВИХ ПОНЯТЬ…………….……7
РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ ДОБРОДІЙНОСТІ УЧНІВ
ШКОЛИ…………………………………………………………….......10
ОСОБЛИВОСТІ РОЗУМІННЯ МОЛОДШИМИ
ШКОЛЯРАМИ ДОБРОДІЙНОСТІ………………………………......12
ПЕРЕДУМОВИ УСПІШНОГО ФОРМУВАННЯ
ДОБРОДІЙНОСТІ…………………………………………................14
ЕФЕКТИВНІСТЬ ЦІЛІСНОГО ПРОЦЕСУ
ВИХОВАННЯ…………………………………………………...16
КОМПЛЕКСНА СИСТЕМА ВИХОВАННЯ……………………….18
АЛГОРИТМ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИХОВНОЇ СИСТЕМИ……………..20
ІНТЕГРУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ВИХОВНИХ
ТЕХНОЛОГІЙ………………………………………………...............21
ОЧІКУВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ СИСТЕМНОЇ РОБОТИ…………….24
ІІІ. ВИСНОВКИ ……………………………………………..............30
ІV. ДОДАТКИ…………………………………………………………31
V. ВИКОРИСТАНА
ЛІТЕРАТУРА………………………………….43 |