Тема . Додавання та віднімання круглих десятків.
Задачі на знаходження третього доданка.
Мета: Вправляти учнів у додаванні та відніманні круглих десятків; вчити розв язувати задачі на знаходження третього доданка; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, увагу; на основі інтерактивних завдань формувати самоаналіз, самооцінку, самоконтроль; сприяти розвитку інтересу учнів до математики; виховувати згуртованість, працелюбність, почуття взаємодопомоги.
Тип уроку. Урок закріплення набутих знань і навичок з використанням інтерактивних методів навчання.
Обладнання. Таблиці для усної лічби, предметні малюнки, схеми задач, нумераційна таблиця, картки для роботи в парах.
Інтерактивні технології. "Мікрофон", «Робота в парах та групах», «Кубування» , «Метод Прес».
Хід уроку
І. Організаційна частина
Ось почули ви дзвінок.
Він покликав на урок.
Кожен з вас вже постарався -
До уроку приготувався.
Тож девіз тепер згадайте
І урок розпочинайте.
Девіз уроку:
Віднімаєм . Ділим. Множим .
Додаємо . Все ми можем.
Математика одвічно -
Вчить нас мислити логічно.
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.
Сьогодні на уроці нас чекає багато цікавих завдань. Працювати ми будемо за таким планом.
План роботи:
Очікування.
Усна лічба «Кубування».
Робота в парах та групах «Два чотири .всі разом».
Гра «Мікрофон».
Складаночка.
Цікавинка.
Ось у нас « Дерево вирішень». Запишіть на квіточках очікувані результати від сьогоднішнього уроку . тобто продовжіть мою думку: «Сьогоднішній урок навчить мене …». Усі ці квіточки прикріпіть на « Дереві вирішень». А в кінці уроку ми побачимо чи досягли ми очікуваного результату.
До нас у гості на урок завітало багато звірів з «Лісової школи», які нам принесли цікаві завдання.
1.Перевірка домашнього завдання.
Гра «Мікрофон»
2.Усна лічба
- Назвати «сусідів» чисел: 45 57 32 78 96 16 66
- Скільки десятків і одиниць у числі: 71 35 38 100 23 61 89
- Назвати числа в яких: 4дес. 8од., 2дес.7од., 8дес.1од., 5дес.6од., 9дес.8од.
- Назвати числа від 50до60; від 67до72; від 95до100
Гра «Кубування
Завітав сьогодні в клас
На урок знову до нас
Кубик, діти, не простий
Кубик, діти, чарівний
Він доріжку прокладає
Знання наші перевіряє.
3. Робота в парах. Допоможи Незнайкові виправити помилки.
59 - 9 = 40 52 + 10 =42
83 = 38 8 + 8 = 15
9 * 90 60 * 50
|