Тема. Вода – руйнівник чи вода – рятівник.
Мета: розширити знання учнів про воду – джерело життя, як природний засіб оздоровлення, формувати уявлення про зв’язок живої і неживої природи, вплив на здоров’я людини; розкрити небезпеку від води та вчити діям поводження в даних ситуаціях, виховувати бережливе ставлення до води.
Обладнання: склянки з водою, мінеральні води, які приносять оздоровлення, ребус, плакати про воду.
Девіз уроку: На уроці не скучати: слухати, думати, відповідати.
Хід уроку
І. Організація класу
Холодно зараз в лісах уі лугах,
Холодно зайчикам, лисам, птахам
Тепло і затишно в класі у нас
Доброго ранку! Вітаю всіх вас.
Вітання учнів: « Я всміхаюсь сонечку»
ІІ. Психоформула
Тепло своїх долоньок
Я друзям віддаю.
Урок новий , цікавий.
Я з радістю почну. |