Вправа «Пароль»
Кожен учень говорить термін, про який йшла мова на попередніх уроках і сідає на своє робоче місце.(конституція,громадянство, апатрид, біпатрид)
ІІ. Актуалізація опорних знань
1.«Мозковий штурм»
? На які групи поділяються права в залежності від того, кому вони надані ? На які групи поділяються права в залежності від того, в якому нормативно-правовому акті містяться ?
? Які є групи конституційних прав і свобод ?
2. Гра «Вірю-не вірю»
- Відомі вчені-правознавці , готуючи до друку підручник, випадково переплутали і змішали докупи дві групи конституційних прав : особиисті і полтичні. Ваше завдання – у формі гри «Вірю-не вірю» допомогти вченим розділити ці права і швидко здати до друку підручник, адже учні 9 класу чекають
( Вчитель називає певне право, а учні піднімають картки : особисті – зелена картка, політичні – жовта)
1.Право на життя ( О)
2.Не можна позбавити права змінювати громадянство ( П)
3.Право на повагу до гідності (О)
4.Право на свободу і особисту недоторканість (О)
5.Право об’єднуватись у політичні партії і громадські організації (П)
6.Право на недоторканість житла (О)
7.Право таємного листування (О)
8.Право свободи пересування, вільного вибору місця проживання ( О)
9.Право свободи думки і слова (О)
10.Право збирання на мирні походи, демократії (П)
11.Право свободи світогляду і віросповідання (О)
12.Право звертатися до органів державної влади і місцевого самоврядування (П)
3.«Цифрова розминка»
( Вчитель називає вік ( цифру), а учні говорять про значення) |